Veckans mat v4

Hej Vänner!
Veckorna rinner iväg, det är redan vecka 4 och om exakt 1 månad så sitter jag i bilen som susar på Autobahn :-)
Precis hemkommen efter kvällens joggingrunda. När vi kommer hem så frågar jag Marcus, men gick det inte lite snabbare idag? Jag vet inte säger han, det går så himla sakta så jag har svårt att avgöra det. HMMMMM va är det för en kommentar av en make som dessutom är min PT!! Funderar på att avsätta honom (som PT), fast problemet är ju att då har jag ingen :-)
Nåväl, JAG tycker iallfall det gick snabbare idag och sååå himla långsamt tycker jag inte att det gick :)
Här kommer iallfall veckans matlista
Måndag: H-klubben innebar att man slapp laga mat :-)
Tisdag: Limestekt kycklingfilé med Tabbouleh (någon slags bulgur-grejsimojs)
Onsdag: Gratinerad kassler och potatismos
Torsdag: Köttfärspaj
Fredag: Hemlagad pizza (pga huvudvärk blev det inte detta förra veckan)
Lördag: Då har vi gäster och det blir nog grillat igen :)
Söndag: Rödspätta och potatis

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Mums! Gillar er matlista! :) Vi ska också ha gäster på lördag och funderar på grillat! :)



Kram på dig!

2011-01-25 @ 22:23:13
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Häpp Häpp han får bli bättre med peppningen ;)

2011-01-25 @ 23:34:40
URL: http://whiterainbow.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej!

Söker över nätet på andra som laserat/målat sina bänkskivor i köket och hittade till dig! Blev verkligen jättesnyggt och jag undrar vilken färg/lasyr du använde? Vilket material var det innan? Vi har bok nu och jag är SÅÅ trött på dem, men eftersom de är platsbyggda byter man ju inte helt enkelt ut dem! Tack på förhand! Hälsningar Lollo

2011-01-26 @ 10:55:05
URL: http://njutainterior.blogspot.com
Postat av: Sara

Ha ha Macke är bäst. Klockren kommentar tycker jag :)

Trevlig helg stumpan.

2011-01-28 @ 10:43:36
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0