Västerås...

Till helgen ska jag åka upp till min syster i Västerås. Det blir ett ganska
kort besök. Åker vid lunch på fredag och åker hem vid lunch tid på söndag.
Men jag hinner iallfall upp och träffa min kära syster, hennes make och mina små älskade busloppor till
syskonbarn. ETT besök ska jag dock hinna med och det är hit

http://www.asby.nu/

Ett perfekt utflyktsmål om man bor i krokarna kring Västerås. Själv tänkte jag den här gången se
om jag hittar några roliga växter som jag kan plantera i min "sten rabatt" som vi gjorde i höstas.
Eftersom det är en stoor handelsträdgård brukar dom ha lite kul växter som man inte hittar överallt.

Nu ska jag hoppa i bingen, det är en ny vecka och jag har på känn att den kommer bli jobbig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0