Jag var ute..

Det var segt att ta sig ut idag visade det sig...mannen var seg och det hör INTE till vanligheten även ifall han var på partaj igår. Jag tog mig iallfall i kragen och stack till gymmet en runda, väl hemma så tog vi på oss och gav oss iväg ut..
Så efter lite klipp och vik med markväv så slängde vi på stenarna, det blev massor över så nu måste jag fundera va vi ska göra av alla dom :)
Så här blev det iallfall. Ska givetvis ha lite växter i "rabatterna" men det blir inte förrens till våren...


          
             

Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer bli jättefint då ni får dit lite växter sedan, älskar stenar!

Ha det gott

2009-11-02 @ 10:07:49
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: Linas inredning

Det verkar så mysigt att hålla på och fixa i trädgården så här på hösten (själv har jag betongbalkong). Fint blir det hos er också!

2009-11-02 @ 10:59:14
URL: http://linasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0