Uppåt väggarna!

 
Hejsan!
 
Jaa nu var det ett tag sen sist, men nu känner jag att blogglusten börjar komma tillbaks så det kanske
blir lite mer inlägg i framtiden :-)
 
Vi är precis hemkomna från en vecka i fjällen som var superskön, men samtidigt är det skönt att vara hemma igen.
 
Nu laddar vi inför att göra om kontoret till ett lekrum. Planering i min hjärna pågår för fullt och just nu funderar jag på om jag ska köra helvitt eller har en fondtapet, eller fototapet. Har tittat på det sistnämnda på Photowall.se
och här nedan är några favoriter!
 
 
bilder lånade från photowall.se
 
 
Det finns så himla många fina tapeter. Samtidigt så har man tapet så lixsom tar dom över så mycket så det är svårare att möblera och inreda...Nåja..vi får se hur det blir. Vi ska inte börja imorgon direkt :)
 
~~~~~~~~
 
Lite uppdatering om kidsen. Dom växer och frodas. Är snart 16 månader gamla och om 1 månad börjar dagis. Jag har värsta ångestern över det så vi säger inget mer om det.
 
Här är min lilla Harry. Här sitter han i en fotölj i fjällen som har besteg alldeles själv :)
 
 
 
Och här ligger min lilla latfis Elsa. Harry är som en duracellkanin och Elsa är väl motsatsen då. Hon har ännu inte börjat springa omkring utan går bara om hon ser att nåon tar emot henne. Men nu i fjällen började hon bli lite kaxigare så inom ett par veckor så är det nog lite mer ös på henne oxå. :)
 
Nu ska jag surfa vidare efter lite fler tapeter :)
 
Kram Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0