Barnrummet

 
Hejsan!
 
Så var det kväll, och alla hjärtans dag till råga på allt. Jag sitter ensam vid köksbordet för marcus är och hjälper sin lillebror. Barnen sover och tom hunden har lämnat mig och ligger nere i tvättstugan!
 
Fotade deras rum innan idag. Det behövs lite småsaker till men i stort sett är det väl klart!
 
Vår gamla Tomelilla fotölj har hängt med i många många år. Men den är fortfarande lika skön. Här sitter vi på kvällarna och varvar ner med barnen :)
 
Hyllorna är köpta på designtorget. Ångrar att jag inte köpte fler och nu finns dom inte längre. Lampskärmer Monster är en favorit, och lampfoten har jag spraymålat själv. Racerbilen på sista bilen är en av Harrys doppresenter :)
 
Gardintyget syns lite dåligt men det är små hjärtan på och köpt på Åhlens. Lampan behöver väl knappast någon närmare presentation :)
 
Klädställningen är köpt på Village. Mer söt än praktisk :)
 
 Lysknappar och uttagen i rummet var dassiga så istället för att köpa nya fick de gul färg!
 
Tavlor införskaffade på det stora varuhuset Ullared för en billig penning.
 
Klart Harry ska ha en nalle från Harrys :) Det tyckte iallfall moster och morbror!
 
Mattan från Åhlens är en favorit. Så himla glad att jag köpte den!!
 
 
Tjaaaa det var väl det hela tror jag :-)
 
Nu ska ajg lägga mig i vår saccosäck framför brasan och tycka lite synd om mig själv. En filt och en mumsmums sen sover jag nog gott!
 
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow så himla snyggt det har blivit. Jag blir så inspirerad av att titta här, det riktigt kliar i mina fingrar att fixa här hemma.

2013-02-15 @ 09:27:18
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se
Postat av: Hanna

Supersnyggt med många härligt fina detaljer! Bra jobbat!

Men du jag vet att Familyromm har liknade så kika här: familyroom.se/product.asp?product=9080 det är nog samma/liknande hylla. Dessvärre verkade den bara finnas i svart, men går ju att måla:). Ha en fin söndag! /Hanna

2013-02-17 @ 13:59:30
URL: http://inredamedmera.wordpress.com
Postat av: Emma

Så fint, och alla fina detaljer, hyllorna e så snygga! Ha det bra, kram Emma

2013-02-18 @ 22:46:02
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Kriti

Åh så mysigt rum! Du har verkligen gjort ett jättefint jobb :)

2013-02-27 @ 10:58:23
URL: http://kritis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0