Så mycket fint!

Hej!
 
Lördag kväll, klockan är strax efter 20 och jag sitter och slösurfar i soffan och kastar ett och annat getöga på körslaget. Kidsen sover, maken, hunden och en svåger ligger i soffan och vi är alla ganska slöa!
 
Kikade på ferm-living nyss och såååå mycket fint dom har. Spanade in lite nyheter och där fanns hur mycket fint som helst. Så här följer ett litet urval av det jag gillade mest, men jag hade i stort sett kunnat välja alltihopa :)
Tycker de gör så otroligt sköna grejer i härliga färger, inte massa färgbomber utan lite mer softa färger. Supernice om ni frågar mig.
 










Läckra prylar eller hur!!?
Alla bilder är hämtade från ferm-living.com
 
Nu ska jag slösurfa vidare, tror jag ska skicka efter ett par nya gummistövlar från ellos :-)
 
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst har dom mycket fint att tråna efter:) Lycka till med stövelletandet! Ha det bra, kramar

2012-09-22 @ 21:40:01
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0