Ränder...

Innan jag fick barn var jag inte sådär jätteförtjust i Polarn o Pyret. Men det är jag nu :)
Inte alla deras kläder såklart, framför allt gillar jag deras ranidag grejer..och framför allt "långkalsongerna".
Har alltid gillat lite mer tajta byxor på kidsen än vida och pops tycker jag är kanon!  Igår var jag i Växjö och hade tänkt köpa dessa randiga nyheter till Harry.
 
 
Och såklart  blev jag lite sur när de inte ännu hade anlänt till butiken i Växjö. Men men...ska till Växjö nästa vecka då vi ska till farbror doktorn med Harry och då hoppas jag dom ska vara på plats :)
 
Hos doktorn ska vi "bara" kolla upp Harrys mage lite, om han ev är allergisk mot något eftersom han varit väldigt lös i magen länge..och vikten har stått lite still ibland. Skönt att dom kollar upp det så vi vet om det är nått vi inte ska ge honom, tror iofs inte det eftersom han är lite bättre i magen nu, men det är ju lika bra att kolla upp det så behöver vi inte fundera mer på det sen!
 
Nu dax för att röja lite i köket!
 
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Kolla pops hemsida, endast 39:- frakt nu tror jag det var. Och då finns garanterat rätt storlek. :)

2012-11-01 @ 16:52:17
URL: http://minirenen.blogg.se
Postat av: frida

Jag älskar P.O.P och MOLO (p.o.ps ränder och molos mönster). det är våra favvisar här hemma :)

2012-11-01 @ 18:26:30
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0