Fönsterdekoration...

När jag var ute och gick häromdagen var jag tvungen att fota vår "fina" fönsterdekoration
 
 
Sådär snyggt med ett röd/gult tält i mitt tämligen vit/svarta vardagsrum :)  Men det är så det är insåg man ganska snabbt när man fick kids...att färgklickar i ALLA kulörer och huller om buller kommer flytta hem och stanna ett låååååångt tag. Men vet ni lika glad är jag för det (nästan iallfall) :--)
 
 
Nu ska jag snart bylta på kidsen och stoppa ner dom i vagnen för dagens första tur! Milo måste
få uträtta sina behov och barnen ska sova...Lääääääääänge hoppas jag för dom vaknade 5 idag...busar!
 
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Vad heter du på Instagram förresten?!

2012-11-11 @ 10:26:14
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0