IKEA PS 2012 är här!!

Många har längtat! Nu är den alltså här, IKEA PS 2012 kollektionen. MEN rusa inte till ditt varuhus. Läste preics att många produkter inte kommit ut till varuhusen ännu, så kolla på ikea.se för lagersaldo på ditt varuhus innan du rusar iväg! Jag ska inte handla någonting ännu. Finns inget dirket somjag känner att jag MÅSTE ha även ifall prickiga mattan är fin. Men har inganstanns att ha den :-)
Här kommer några av mina favoriter.
Karmstolarna är sååå fina. Vi behöver  nya köksstolar. Hade dom funnits i vitt hade jag slatt till direkt..men nu finns dom bara i svart och rött så nu får jag fundera lite.
Men inte nu för nu ska barnen kläs, snart dax för första sovrundan :)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite konstigt ändå att dom inte finns i vitt.Hade varit snyggt/Kram Anna!

2012-05-05 @ 17:41:53
URL: http://krighanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0