Ho Ho

Hej Hopp!
Joddå, jag är vid liv. Men ni vet det är så jäkla mycket liv härhemma nu så bloggandet blir "tyvärr" lidande :) Dagarna bara rinner iväg och jag hinner typ ingenting! Just nu är det inte så mycket inredning i mitt liv...mest "utredning" av saker som jag slänger överallt i huset. Här är sååååå himla rörigt, tror min man håller på att bli galen på mig som jag stökar ner. Ska försöka ta mig i kragen och bli lite mer ordningsam...men det är ju så tråååååååkigt att plocka undan efter sig, mycket skönare att låta någon annan göra det :-)
Men om vi ska snacka lite inredning....
Vi har ju pratat om Stringhyllor till kidsens rum. Men eftersom typ vi har massa annat vi måste köpa, tex ny tvättmaskin får det helt enkelt prioriteras ner. Jag vill inte slösa föräldrardagar bara för att köpa designprylar. Då får det hellre vänta tills vi har två löner igen!  Har spanat in lite andra förslag...se nedan! :-)
2 Lite billigare varianter från ikea. Ekby-serien och gamla trotjänaren Billy
På Ilva finns dessa
Dock är hyllorna från Ilva nästan dyrare än string så de är egentligen inga alternativ :-)
~~~~~~~~
Snabbuppdatering om kidsen...Dom växer så det knakar! De är nu 7,5 månad gamla. Är 66 resp 65 lång och väger 7500 resp 7100. Harry är störst men lillfisen Elsa är inte långt efter. Tror hon snart har ätit sig ikapp eftersom hon är mer matglad än Harry OCH inte heller kräker upp maten som lillplutten gör.
Båda har även börjat sitta bra. Harry är lite före och sitter jättebra även ifall jag inte lämnar honom utan kuddar omkring sig. Elsa börjar ta sig men är lite mer ostabil och faller lätt framåt. Men vi tränar på :)
~~~~~~~
Nä har klockan tickat iväg alldeles för långt...dax att försöka sova lite. Har jag tur så vaknar ingen förrens halv sex iallfall...har jag otur så blir de halv fyra..
Må väl i försommarvärmen :-)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0