Ny butik i Älmhult!

Hej Alla
Tänkte försöka mig på ett litet inlägg, vi får se hur det går. Harry Hulligan kör omkring i sin gåstol och Elsa ligger på lekmattan och pratar med en kudde. :-)
Jo vet ni det har ju faktikst öppnat en ny inredningsbutik i Älmhult. Den finns visserligen inte fysiskt i älmhult utan på nätet, men vi Älmhultsbor kan hämta grejerna här. Butiken heter Brogatan och drivs av svägerskorna Lena och Linda. Lena är min gamla barndomskamrat, hmm eller tonårskamrat rättare sagt, Meeeeeeeeen berättelser från vår tonår ska vi nog lämna därhän :-)
Om ni inte varit inne och kikat på sidan innan så gör det nu. Själv får jag lust att köpa ett litet torm med lummig fin trädgård och fylla både huset och trädgården med fynd därifrån. :-)
Här kommer några av mina favoriter!
Den här kastrullen är ju helt ljuvlig..man vill nästan äta upp den :-)
Det var mina favoriter, kika in på brogatan och leta upp era :-)
Okej...nu är klockan 21:26 och det är ju då typ nästan 12 timmar sen jag började skriva det här inlägget....så blir det ibland :-)
Har en tuff vecka framför mig, ska försöka låta bli att dricka oboy :--)  är värsta missbrukaren så nu har jag bestämt att jag ska försöka låta bli att dricka på vardagarna, precis som jag gjort med coca-cola :)
Wish me good luck! Förstår inte hur jag ska överleva när jag inte får min oboy kick på morgonen!! HUA!
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0