Irritation!!!

Smäll inte av nu när det kommer 2 inlägg på samma dag :-)

Men alltså visst är det irriterande när man har bestämt sig för att köpa nått snyggt man sen, och sen när man ska klicka hem det så finns det inte i rätt färg!! Blir såååå arg!
Hade bestämt mig för att beställa dessa små boklister..2 stycken gula att ha i kidsens rum.
Men näää givetvis fanns bara svart och vitt. Blääää så sur jag blev :/
~~~~~~
Dock verkar dessa 2 söta nyheter fortfarande finnas. Hade jag haft lite pengar som låg och skvalpade så hade jag köpt 2 filtar...men det har jag inte, hårt liv att vara föräldraledig :-)
andra nyheten var dessa små barnvagnshängen...ursöta...gillar virkat :)
Men näää, nu måste jag sova tror jag. Mina barn vaknar ju numer på natten och vill ha mat dom rackarna!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Linda W

Köp två vita hyllor och spraymåla dem gula :)

2012-06-05 @ 12:42:19
URL: http://blogg.volatile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0