Premiär!!!

Hej!
Idag var det en stor dag på Mörstigen.
Det var Grötpremiär!!

Nu för tiden rekomenderar de inte att man börjar med smakprover förrens barnen är 6 månader, MEN eftersom Harry har lite strul med både bajseriet och att han kräker så mycket så tyckte vår bvc dam att vi kunde börja ge dom lite gröt på morgonen.

Så idag laddade vi upp med var sin smakportion gröt.
Laddade med stora hakklappar sitter dom snällt och väntar :-)
10  minuter senare och typ 1 msk gröt vardera senare....
Lite kladdigare :)   Båda två verkade tycka det var okej, Elsa var lite mer skeptiskt och hade lite svårare att få i sig det. Men vi gör ett nytt försök imorgon. Men då räcker det med en gemensam smakportion :)
~~~~~~~
Hittade så himla söta pyjamasar till kidsen på kappahl häromdagen. Var inte alls meningen att jag skulle handla nått till dom utan till kidsens lilla kusin som föddes i torsdags. Men när jag "sprang" på dessa var jag bara tvungen att slå till :)
~~~~~
Nu sitter vi och slökollar på melodifestivalen. Kidsen somnade för en halvtimme sen och sover förhoppningsvis till nåonstanns mellan 06-07 imorgon bitti. Skulle bli mcyket förvånad annars för dom har sovit nätterna igenom i typ 5 veckor nu. Nu ska jag surfa runt och se om jag hittar någon fin vägglampa till kidsens rum. Tycker alla barnvägglampor är så himla fula!!!! Men skam den som ger sig :)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt med grötpremiär!

Pyjamaserna var riktigt fina.

2012-02-19 @ 16:00:18
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0