Gott och blandat....

Hej vänner!
Här rullar livet på i ett ganska snabbt tempo. Alltså det går sjukt fort, snart är twinsen 5 månader! Helt galet!! Dom växer och frodas och jag tycker det händer saker nästan varenda dag nu.
Jag har alltid varit stor skeptiker till snuttefilt. Mest för jag tycker de är så fula :) Men har nog insett att det kan vara bra att ha. Så när vi var i Lund i Helgen och inspekterade senaste tillskottet i familjen (barnens kusin Hannah) så köpte jag 2 snuttefiltar från Geggamojja. Lagom härligt diskreta och inget gullgull
Till helgen är det dax för barndop! Vi blir knappt 40 vuxna och 8 barn så det lär bli full rulle :)
Håller på att baka för fullt. Test gjorde macarons häromdagen och trots en unge på armen så blev de helt okej. Dock hade jag ingen karamellfärg när jag gjorde själva marängen så de blev blekfisiga. Men det här var ju bara testen. Så tycker jag det var gott då? Helt okej men inget wow wow.
Det börjar komma upp lite saker i barnens rum. Även ifall inget hänt den här veckan. Fullt fokus på dopet och studier just nu. Men lilla nallen har iallfall fått komma upp på väggen. Inser nu att det inte var så intelligent at thänga den så långt ner men det får vi väl ändra när de krävs :)
Barnens små skor med inbygda skallror står pakerade nedanför. Egentligen är de lite för pluttinuttiga för min smak men men, Harry verkar iallfall gilla sina. Elsa fattar typ nada :)
Nä nu faller mina ögon snart ihop...dax att nana.
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kära lillasyster! En sak kan jag tala om för dig att när det gäller barn och barnleksaker så kan du stoppa dina designdrömmar åt sidan för jag kan lova dig att det som du tycker är allra fulast kommer de tycka är det bästa! ;-D PoK

2012-02-28 @ 21:54:32
Postat av: Sara - Thaison

Hej Snäckan.

Kläderna jag skickade var så lite Thai jag bara kunde hitta trots detta var de pluttisnuttigt. Allt här är sött med nallebjörnar och rosa. Sedan är det inte lätt att hitta annat än tunna klänningar och shorts.



Tess har aldrig haft snuttefilt eller favorit nalle trots att hon haft tillgång till båda. Viktor har sin lilla kudde som han måste ha när han sover. Den följer alltid med på semestern. Han hade tidigare även en "nalle" men den verkar han växt ur. Så det jag ville ha sagt var att det är inte säkert de kommer vilja ha dem. Eller så väljer de något helt annat som med säkerhet är jättefult :)



Lycka till på dopet OCH knäpp många bilder på alla som jag känner och maila mig, snälla.



Kram kram

2012-02-29 @ 03:54:01
URL: http://Sara-thaison.blogspot.com
Postat av: Sara

Så fint det blev med nallen på väggen! Här hänger vi upp sakerna högre och högra upp på väggarna hela tiden ;-)



Var det svårt att göra macarons? Har varit sugen på att testa.



Hoppas att ni får ett underbart dop.



Kram

2012-02-29 @ 20:15:59
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Sofia - Lite om inredning

Hoppas dopet har gått bra i helgen!!! :)

Nu har jag en avståndsbild på elementskyddet i hallen som du ville se! :)

Kram!!

2012-03-04 @ 11:37:41
URL: http://liteominredning.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0