En dag vid havet...

Hej Vänner!
 
Sommarn lider ju mot sitt slut. Känns både vemodigt och samtidigt lite skönt. Gillar våra årstider, och snart kan man börja elda i kaminen igen och sitta under en filt och mysa. :)
 
Idag passade jag iallfall på att för första OCH sista gången för i sommar åka till havet. Jag och mamma åkte och lämnade kidsen hos deras farmor. Sen drog vi vidare till Åhus och där låg vi några timmar och njööööööt.
Tyvärr var det rätt kallt i vattnet så något dopp blev det inte. Men några timmars härlig slappning. Den här dagen kan jag leva på säkert flera månader. Och nu för tillfället gör röda brännande lår mig påmind om att jag kanske skulle smört in mig lite där.. :) 
 
 
 
Nu ska jag hoppa i säng. I natt vaknade kidsen vid 01.00 och ville inte alls sova utan vara vakna och leka med sin mamma....som INTE alls tyckte det var någon bra ide....Hoppas det var en engångs grej...jag är lixsom inte på topp vid den tiden :)
 
Må väl!
 
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack, tyget är från början fleecefiltar från Åhlens. Jag köpte en av varje och av de har det blivit 1 överkast till Cornelias säng, 2 babyfiltar och 1 filt till dockvagnen.

2012-08-31 @ 23:06:12
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0