Lite nytt från det blågula varuhuset

Hej vänner!
Idag masade jag mig och barnen bort till IKEA. Vi har nästan exakt 3 km dit gångväg :-)
Väl där käkade jag lunch med några andra mammor och sen flyttade jag mig in till jobbet och fikade lite (fast jag glömde ta fram fikat jag köpt) hihihi, men några kollegor innan jag gick hem igen. Elsa fick värsta tokskrikutbrottet innan vi gick från jobbet, ovanligt för att vara henne, men väl ute somnade hon som en stock och sov hela vägen hem. Harry busen vaknade när det var en bit kvar och ville inte alls ligga i vagnen längre. Så det var bara för gamla mamman att plocka upp honom för att undvika 2 vakna bebisar, en går lixsom att bära men 2 är värre :-)
Nåväl, kikade iallfall in på IKEAS hemsida och hittade lite fina nyheter som jag nog få kolla lite närmare på!
Kudden Malin
mer Malin, här tyget Malin sten
mer Malin tyg, här våg
Rullbord som jag tror skulle funka fint på vår toalett :)
Dom här små ljuslyktorna ser ju sjukt snygga ut. Först trodde jag det var washi tejp :-)
Stolen Preben. Tycker benen är skitsnygga, men sitsen är bara sådär enligt mig. Ett stort minus oxå att tyget inte är avtagbart. Med samma ben och en snyggare tyg skulle det bli en riktig fullträff enligt mig :-)
~~~~~~~~
Näpps, dax att nana. Fröken Elsa har börjat bli taskig mot sin mamma och brukar vakna mellan 4-5 och vilja ha mat, men men..jag ska inte klaga, hört det finns dom som har det värre :-)
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0