Barnen har flyttat!

Jaha, så har barnen flyttat ur sovrummet och in i sitt rum vägg i vägg. Jag var lite tveksam men det känns helt okej faktikst. :-)
Rummet är inte riktigt klart ännu  men deras sängar är iallfall på plats. Har lite grejer som ska spraymålas, bla lysknappen och en lampfot. Mörkläggningsgardiner ska syns och de provosoriska som är där nu ska väck. En hylla måste upp och lite mer förvaring på plats. Först hade vi bestämt oss att det skulle bli en stringhylla i vitt, men nu filurar jag lite på en annan ide :). Vi får väl se hur det sluar :)
Kidsen har sovit i rummet 2 nätter nu men inatt är första gången dom sover i varsin säng! Än så länge sover dom gått..vi får hoppas det vara så till iallfall 04.00 :-)
Elsa sover närmst fönstret och Harry får sova i den andra sängen :)
Barnen har ett gäng kompisar som håller dom sällskap på nätterna.
Syns vem som är ägare till den här Nallen :--)
Snuttefiltarna hänger på kanten och väntar.
På väggen hänger tavlorna jag köpte på Ullared. Här är bokstavs-varianten.
Här är en vy från min sänghalva. Vi har ju öppet in till barnrummet och det känns bra minsann :) Det blir några turer in varje natt. Harry är mest orolig av sig, han lägger sig på mage när han sover och det gillar INTE hans mamma. Han verkar dock trivas på mage, även ifall han ibland vaknar när han vänder sig. Elsa gör inte så mycket väsen av sig. Jag har ju varit bortskämd med kids som sover hela nätterna. Men sen vi började med Välling förra helgen så har det ändrats tyvärr. De somnar nästan alltid kl 19.00 i sina sängar helt av sig själva. Men Harry har vaknat vid 23 ett par kvällar och båda vaknar ofta mellan 03,30 - 04,30 och vill ha käk...sen somnar dom om men sover sällan längre än till 07. Så sovmornar är ett minne blott :(
Men men..jag klagar inte, det kunde varit värre :)
Nu ska jag surfa runt lite och hitta inspiration till någon väggdekoration.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Jättefint stumpan. Du är så pysslig. Men frågan är bara hur du hinner med det. Du är ju ute och går hela tiden ;)



Bamsekram

2012-04-23 @ 07:22:10
URL: http://sara-thaison.blogspot.com
Postat av: Sara

Så fint de har fått det! Hoppas att det blev en bra natt för er alla :-)

2012-04-23 @ 09:38:41
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Sofia - Lite om inredning

Så fint de har det! :)

Ullared ska vi till nu till helgen! :) Hoppas på att hitta några fynd.

Kram!

2012-04-25 @ 20:23:24
URL: http://liteominredning.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0