Uppdatering sovrummen ovanvåning

Godmorgon!
Idag bjuder ÄLmhult på härligt sommarväder, halvstorm, ösregn och 15 grader :-)
Tur vi har planerat att vara inne och fixa idag oxå, då gör det ju inte så mycket. Igår hann vi med lite där uppe, även ifall vi pysslade med en hel del annat oxå. Maken fick iallafall upp Bestå hyllorna Observera på bilden nedan är den stylad av maken, inte mig=såhär ska det inte se ut sen :-)
~~~~~~~~~
Jag började med byråerna lite smått igår. Men har liiiiiiiiite mer att göra på dom, men här kommer en smygtitt iallfall.
Har som sagt en hel del målning kvar. Är inte helt nöjd med en eller två av färgerna, får se om jag labbar lite med dom, blandar i lite mer vitt för att få dom ljusare.
~~~~~~~~~
Tror fanken det blir ett IKEA besök idag oxå. Känner lite att det rycker i shoppingnerven. Maken tyckte vi skulle ha en till beståhylla oxå och jag har lite småsaker på min inköpslista.
Men först blir det lite hederligt hushållsarbete, maskinen måste fyllas och sängen ska bäddas.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: isa

Härliht med lite nya bilder gumman!!!

Byråna blir ju toppen fina vad är det för fel på dom färgerna?? Måste fråga om färgvalet är en utvald färgmix eller om det är så att ni redan har kolalt könet på era små?? Förlåt men blev bra nyfiken. =) Bestå hyllorna blir ju ap grymmt!!! Kram

2011-07-14 @ 12:46:41
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

När är beräknat leverans datum? På Piff & Puff menar jag.

2011-07-14 @ 17:17:20
URL: http://Sara-Thaison.blogspot.com
Postat av: Hanna - Whiterainbow

ser fint ut!

Ser att du målat malmnyråerna, med vanlig lack färg? rollade du dem? eller syns pensel dragen? Har en ek malmbyrå som jag vill/ska måla :-) funderar på lite tips!



2011-07-17 @ 22:37:11
URL: http://whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0