Tvättstugan småförändras

Hej Gott folk!
Efter några slööööa dagar från min sida (ej Marcus) så är det dax att vara lite mer aktiv. Har målat några rader färg på byrån men guuud va det går sakta när man måste måla allt 3 gånger och torktiden är 4-6 timmar. Blärk! Den blir nog klar lagom till jul i mitt nuvarande tempo :-)
De nya fönsterna på ovanvåningen är på plats och nu ser man ut igen, trevligt :) Foto kommer senare när foder och dylikt är på plats.
Idag ska vi (läs Marcus) fixa till lite i Tvättstugan, den ska anpassas lite mer för att bebisars skall bytas på där :)
Följande ska göras.
Högskåpet ni ser här ska bort. Vi ska testa och sätta det i hallen och se hur det blir, annars åker det ut i förrådet.
Vid den tomma väggen ska istället lite mer bänkskiva in. Klädhängarn ska väck och sen ska nog lite vägghyllor upp men det blir senare. Skötbordet ska vara typ där burkarna står idag, nära och bra till handfatet, vill inte ha det ända intill väggen eftersom jag ska ha upp några vägghyllor där.
Även detta högskåp ska bort. Här ska vi istället ha klädhängare och skohylla. Har ännu inte hittat någon som passar, den jag ville ha på IKEA var för stor så vi får leta oss vidare. Vi gillar dom vi har i hallen jättemycket så macke ville ha lika dan men det tycker jag är lite tråkigt :)
Inser att med 2 kids kommer det bli lite mer ytterkläder och skor, även ifall det kommer dröja :-)
Ni ska se hemma hos min syster vid deras ingång, dom är 2 vuxna och 2 barn och har typ 62000 par skor :-)
~~~~~~
Ni får ursäkta bilderna, orkade inte plocka undan innan jag fotade. OCH har manen blogg som mestadels handlar om ens hem ska man väl visa hur det verkligen ser ut och jag är enligt min make en av dom slarvigaste och lataste varelserna på jorden, vilket han nog har lite rätt i :-)
~~~~~~
Vi är även hundvakter som ni kan se, det är inte Milo som bleknat utan det är hundkusin Oliver som ska bo här några nätter medans hans lyxhusse/matte är och gottar sig i spanien :)
~~~~~~
Nej nu ska jag försöka få igång Marcus, han läser tidningen och det kan ta en vecka eller två :)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Det kommer garanterat bli jättefint när ni är klara och fått allt på plats! Det är faktiskt ganska skönt att även se riktiga hem som inte är superstylade, det ger oss andra icke städmaniska människor lite lugn och ro.

2011-07-18 @ 07:23:43
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Sara - Thaison

Marcus har rätt :)

2011-07-18 @ 17:29:09
URL: http://Sara-Thaison.blogspot.com
Postat av: Sofia

Kommer bli jättebra i tvättstugan låter det som!!! =)

Och du, ta det bara lugnt, du gör rätt i att låta gubben jobba... hihi... ;)

Kram!!

2011-07-18 @ 22:14:45
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Dessi - Home and desire

Härligt! Jag har inte varit i Kristianstad och shoppat någon gång. Här blir det ju alltid Väla! :) Ullared har ju en hel del grejor, men när vi var där var det så utplockat... Tyckte jag. Nu är det dock ett halvår sen sist! :) Ha en skön dag! KRAM!

2011-07-19 @ 09:25:21
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Hanna - Whiterainbow

BRA att visa den ostädade sidan! Det är ju så vi har det i vardagen :-)

2011-07-20 @ 09:54:08
URL: http://whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0