Total stiltje

Hej!

Råder som ni märker total stiltje på bloggen. Veckan som varit har vi haft semester och då har mina små syskonbarn varit på besök hos oss, UTAN mamma och pappa. Så det har varit full rulle :)

Nu är vi uppe i Västerås för att lämna av tjejerna, vi stannar ett par dar och på tisdag åker vi nog hem igen.
Macke ska byta fönster och fixa lite hemma närmaste veckan så nu kanske det minsann kan bli lite bilder på bloggen från "renoveringen" hemma :)  Det händer lixsom inte så mycket hemma. Jag har inte jätteork att göra något, men nu jäklar måste vi ta tag i lite saker. Smårummen på ovanvåningen skall göra klara. Vi har införskaffat några bestå stommar med vita luckor som ska upp på ena väggen. Sänggavel ska fixas, byråer ska målas, gardiner ska sys och tjaa lite småpyssel ska fixas!

Men nu ska jag hänga med syster yster till IKEA en sväng. Blir nog inget shoppat för jag har inte med mig mitt IKEA-kort, vilket ger lite rabatt, och jag är ju snål smålänning :)

För övrigt måste jag säga att Västerås är en urusel stad när det gäller inredningsbutiken. Dom hade en fin, Nordic, men den har slagit igen. Så nu finns här typ nästan inte nått. Kasst!
Annars är västerås en trevlig stad :-)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Förstår att du inte orkar göra så mycket... Man är väldigt trött och det är skönt att vila! Härligt med en snål smålänning, haha ;)

2011-07-10 @ 18:42:35
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jag håller fullkomligt med, Västerås är en usel inredninsstad. Bäst just nu är Tullhuset nere vid hamnen.

2011-07-10 @ 19:32:27
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Sofia

Det händer inte speciellt mycket på min blogg heller... man har så mycket annat att göra! :)

Men ska bli kul att följa ert pyssel i sommar!!! =)

Kram!!

2011-07-10 @ 21:30:43
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej gumman!!! Förstår att din ork tryter och du behöver spara den nu!!! Hur mår du annars??? Har allt kännts bra??

Åh va trevligt att ha dom på besök. Måste ha varit super kul (fast energi krävande)!! ;)



Tack!! Jag älskar dom verkligen ska ha samam dekorer i taket i badrummet sedan. dom kostar dryga tusen lappen och då för 2,1kvm vilket är 10 plattor på 47x47cm.. :)



Kram// isa

2011-07-11 @ 08:29:57
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0