Liten shoppingdag

Nu bär det iväg till Kristianstad för lite shopping med min gamle far.
Inget speciellt står på inköpslistan, kanske lite bebiskläder. Marcus sa precis att han behövde lite nya t-shirts och jag skulle behöva lite kläder jag oxå, men känns inte sååå kul att shoppa just nu. Är stor i vanliga fall och nu är jag GIGANTISK! Får se om jag hittar nått på rea annars får det ta mig tusan vara.
Ha en skön tisdag allihopa, och glöm inte Morden i Midsomer ikväll :-)
Tycker den nya Mr Barnaby sköter sig bra, även ifall såklart det aldrig kan bli som det var förr :)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Morden i midsommar är SKITDÅLIGT!!! Du är konstig du ;)

2011-07-20 @ 10:34:55
URL: http://sara-thaison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0