Going back home...

Idag är det dax för att packa bilen och åka hem till Älmhult. Måste säga att jag längtar efter mitt hus, min säng och min altan :-)

Nu väntar några hemmadagar med lite fix och trix hemma. Det blir väl mest Macke som får fixa, jag är ju gravid och väldigt trött och gnällig och tänkte mest sitta under pavaljongen och läsa böcker :-)

Men nää skämt och sido så måste jag försöka rensa undan lite och inte bara vara lat. Vi har redan fått massa prylar till Roffe och Raffe (nej vi vet inte om det är killar ännu, men dessa fina namn gav min svåger pluttarna och det har lixsom fastnat nu) och än så länge ligger allt i kassar eftersom vi inte har någonstanns att göra av det.
 
Med hem från syster yster har vi oxå en pappkasse med bebiskläder. Vi gick igenom dom häromkvällen och jag tycker det ska bli så kul att mina barn ska ha samma kläder som syskonbarnen hade, eftersom jag minns dom från när mina syskonbarn var små :-)

Många av kläderna konstaterade vi dessutom faktikst var från mig och Marcus :-)

Nu håller vi på att rensa undan här hos sis. Vi lämnar efter oss ett kg hundhår även efter en dammsugning, men det bjuder vi på!

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: isa

Åh av roligt gumman. Ja det gör du rätt i du sak bara ta det lugnt och äta choklad praliner ett tag till!! ;)

Det är ju toppen att ni kan låna kläder av dom. Extra roligt när ni själva bidragit med mycket ju. Toppen, tänk om man ändå hade den turen. Men nu till nästa bebis som vi ska ha, kommer vi att ha kläder kvar från ella så jag hoppas att det blir av samma kön :) Kram

2011-07-12 @ 15:49:05
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Det går ju åt mycket kläder också...



Så spännande med pluttarna! Antar att ni går på flera ultraljud och så?



Kram!

2011-07-12 @ 19:10:10
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0