Tisdagstema v1 - recycling

En dag sent kommer här mitt midrag till FABRIKEN den här veckan. Kika in så hittar ni massor av roliga bloggar!
Den här veckan handlar det om recycling. Hmm tänkte jag, vad ska jag visa då. Jag skulle ju kunna gå ut i förrådet och visa mina fula och ganska sunkiga plastlådor för återvinning. Men så himla kul är ju inte det!?
Så vad har jag då inomhus som kan gå under namnet recycling. Jo jag har ju faktiskt en del korgar som är gjorda av gamla tidningar. Det får det bli!
Jag har som sagt ett par olika varianter. Dessa som jag har i hallen köpte jag på Åhlens för massor av år sedan.
Gillar dom skarpt så dom får hänga mer förmodligen många år till :-)

Till nya stringisen införskaffades ju oxå lite korgar, även dessa av återvunna gamla tidningar. Lite andra i färgen men ingen större skillnad. Dessa köpte jag på Lagerhaus

 

Nu invaderas snart mitt hus av ett gäng pokersugna herrar, jag tänkte försöka ligga och slappa i soffan och

se någon bra film, men ljudet lär väl drunkna i deras vilda spelande. Må bästa Marcus vinna :-)


Kommentarer
Postat av: isa

Det var ett fint och bra inlägg tycker jag. Mer otervinnig och ändå stylich som satan kan man vell inte få till!!? Bra jobbat!! Korgarna är bra dekorativa, jag gilalr kombinationen som blev i hyllan med korgarna. Eran skohylla är galen snygg!! Vi har en liknande men klenare känns det som. Vi köpte våran på bolagret och den ser så liten och trådig ut.. Vart hittade du din?? (Ikea kanske den som utgick så snabbt??) Nu vart jag nyfiken :)



Nej nu måste jag sova är helt slut i ryggen efter kuddfixandet och målandet av borgen :/

Kram och god natt vännen!!



P.s hoppas att marcus vann ;)

2011-01-06 @ 01:51:50
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: jenny

du har så fint. Gillar nya stringisen och förvaringskorgarna.

Kram

2011-01-06 @ 17:06:02
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Dessi

Fint! Bolagret har också liknande! :)

2011-01-06 @ 19:06:21
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Dessi

Ni hade väl en fondvägg på ovanvåningen innan? Samma tapet som vi har i ett av rummen här nere... Dock är vi trötta på den, så den ska tapetseras över. Är sjukt sugen på Cole and son Woods, vet att den är "uttjatad" men vill gärna ha den! Något som vore spännande egentligen, är att se eran planlösning på bottenvåningen, tror att våra hus ser helt olika ut på nederplan! Kram på dig!

2011-01-06 @ 23:15:20
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0