Tisdagstema v 3 - mattor

Den här veckan är det Mattor som är på tapeten i fabriken
Här hemma har vi mest Hampen mattor från IKEA och en och annan Pappelina
MEN jag är grymt sugen på
IKEA Stockholm Rand. Tycker den är supersnygg!
Funderar på om den ska få flytta hit. Kanske in i Biblioteket? Eller byta ut svarta Hampen mattan i vardagsrummet till en sådan här skönhet istället. Nackdelen är ju att Materialet/färgen (det vita) förmodligen inte kommer komma så bra överrens med vår hunds svarta hår!
Så här snyggt kan det bli :) Bild lånad från Sköna hem
Nu ska jag upp och sätta mig i soffan och slötitta på handbollen, dricka ett glas chailatte och bara vara.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Åh vad jag tror den hade gjort sig på ovanvåningen!!!! Bara älskar er ovanvåning... Kan inte sluta tjata ;)

2011-01-18 @ 22:06:35
URL: http://homeanddesire.blogspot.com
Postat av: isa

Den är bra fin och hade varit snygg hos er!! En nackdel till med den är att den är så crem vit tycker jag. Ull är ju lätt skött annars så eran juvel blir nog inget hinder ;)

Jag är kär i en patchwork eller hur det stavas,(lapp tekiks) matta i blått, plattanmönster och randigt. Men den förblir en dröm till vi har en mycket större tjej här hemma och har lärt ossa att skita pengar eller trycka dem ;)



Låter som ett bra slut på dagen. Önskar att jag hade en kaffe jag med nu.. kram

2011-01-18 @ 23:40:26
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Lotta

Här letas det också efter matta.

Jag har ju nästan bara glansiga ryamattor hemma.

Men nu vill jag ha något nytt. Rund måste den vara också, det finns ju tyvärr inte lika mycket att välja på då:(

Kanske har man turen att hitta någon fin nyhet på mässan i helgen :)

kram

2011-01-19 @ 07:34:48
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0