Söndagsbilden - vecka 4

God afton kära vänner!
Hoppas ni har haft en fin helg. Min har varit härligt lugn och skön. Tiden har runnit iväg och jag har hunnit med lite allt möjligt. Inte lika mycket plugg som jag borde kanske men liiite iallfall :)
Veckans söndagsbidrag till fabriken få bli en av alla mina kompisar jag har här hemma. Denna lilla tandpetsgubbe köpte jag och mannen på vår bröllopsresa i Paris. Han är en favorit som kommer få bo kvar här hemma hos oss för alltid :) I vanliga fall är han inte så här "naken" utan brukar ju vara klädd med massa tandpetare.
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Ja den tandpetsgubben är super cool.



Håller tummar och tår. Kör försiktigt imorgon. Kraaam

2011-01-31 @ 15:53:44
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0