Se men inte köpa!

Kikade in på designonline för att spana in deras rea. Som tur väl var fanns där inte så mycket som jag var sugen på :)
Det enda som väckte mitt vill-ha begär är glasen som jag visat innan. Mina favvisglas från Muuto!
Same same but different, bara namnet för ju att man vill köpa dom :-)
Men ÄVEN ifall dom nu var nersatta med 30% så kan jag ju inte köpa dom, har ju shoppingförbud och då spelar det ju ingen roll om dom nästan är gratis :-)
Det är jobbigt med shoppingförbud, men förmodligen hälsosamt eftersom allt som är hälsosamt
är antingen
1. äckligt
2. tråkigt
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Har du shoppingförbud?! Det har jag missat! Glasen är urläckra ;) Jag vill också ha!



Jag laddade ner typsnittet från Dafont.com :) Sökte på DYMO och fick upp ett av dom där. Sen fick jag faktiskt googla ladda ner typsnitt för jag fick inte rätt på det som jag fått innan... Inte så svårt alls ;)



Kraaaam!

2011-01-26 @ 19:43:37
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jobbigt läge, för de är verkligen jättefina!

2011-01-29 @ 17:37:12
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0