Jul på Mörtstigen 6

Här kommer första inlägget år 2011. Hoppas det blir ett bra år! 2010 innehöll mycket ledsamheter men även en del glädje som tur väl är. Vi får se vad 2011 kommer innehålla. Förhoppningsvis mer glädje än sorg. Jag ska iallfall göra mitt yttersta för att vara positiv och glad och tro att det här, det kommer bli ett FANTASTISKT år. :-)
~~~~~~~
Här på Mörtstigen råder det fortfarande jul. Jag till skillnad från många andra i bloggvärlden städar INTE ut julen förrens tjungondag knut! Jag vill njuta så länge som det bara går julälskare som jag är. Här kommer sent om sides lite julbilder härifrån. I år är det dock ganska minimalt med jultomtar och övrigt pyssel jämfört med vad det brukar vara, men lite finn såklart. Så här kommer nu ett axplock.
Husets mest plågade tomte. Har tuggats på av både Milo och Oliver men han verkar tåla det mesta :)
Varje år får jag och min syster en ny tomte av mamma i julklapp. Det är var årets tomte och jag tyckte
han kunde få vara med jesusfamiljen som min ena systerdotter kallar denna lilla samling :)
Mina absoluta favoritgardiner alla kategorier. Lagom diskreta julgardiner, typ inköpt på Åhlens för flera år sen.

~~~~~~~~

Idag ska vi ha speldag med några vänner, MEN tyvärr verkar jag börja nyåret med en magbasilusk så vi har skjutit upp det några timmar. :-( Hoppas det bara är något tillfälligt.

Önskar er alla en underbar start på det nya året!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Haha, klart man ska utnyttja att ha julen framme till 20:e knut om man älskar julen ;) Det är ju trots allt ganska mysigt! Kram på dig!

2011-01-01 @ 13:44:08
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Dessi

Svar: Ja, det är den lilla av dom från Bolagret. Vi ville ha vita såna små till sänglampor också, men dom hade bara en vit kvar här i Helsingborg... Tydligen var dom slut överallt i hela Sverige :( Så nu vet jag inte vad vi ska ha för sänglampor...

2011-01-01 @ 14:04:54
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Snygga julgardiner :)

2011-01-01 @ 19:45:03
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0