En liten blogaward

Jag har minsann fått en  liten Beautiful Blogger Award från Sara. Tackar så mycket för detta! Saras blogg har jag följt ett bra tag och för ca 2 månader sedan blev hon ÄNTLIGEN mamma till en liten prinsessa :-)

Det för med sig lite "krav" oxå och jag är givetvis inte den som ser till att uppfylla dessa. Det är inte så svårt, gäller bara att svara på 7 frågor :)

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
Kläderna. Hans hållning när han såg på tavlan (Ann Cleeves, Vita nätter - Superbra deckare!!!)

Vad var det senaste du såg på tv?
Morden i midsommer (kommer att sakna Tom Barnaby, tur jag har köpt på mig en 50 gavla avsnitt, och mer ska det bli)

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n, och små snarkljud från Milo som ligger jämte mig i soffan och snosar. Och jaha, där vände Marcus sig om i soffan och gjorde nått småstönande ljud, det verkade vara lite jobbigt att vända sig, han börjar bli gammal min kära man :-)

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Tankade jobb-bilen som jag sedan lämnade tillbaks, har varit på tur i Helsingborg idag.

Vad har du på dig?
Svarta jeanslegging, svart linne och en grå tröja

Vilken var den senaste filmen du såg?
Knight and Day, inte urusel, inte superbra

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Aldrig i livet! Inte så länge nära och kära bor här hemma i sverige! MEN långvariga besök i Italien skulle jag inte ha några problem med :) 

Och nu ska jag dela vidare den här, och det gör jag till 7 bloggeskor (heter det så) som jag gärna läser!
Åse
Bästaste Sara
Dessi
Isa
Johanna
Hanna
Emma

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ett stort GRATTIS till awarden:)))

kramis

2011-01-10 @ 23:14:22
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Först läste jag inlägget och blev så glad över att du har fått en award, för det är du värd! Dessutom är det kul att få läsa lite mer om dig. Sedan kom den stora överraskningen när jag såg mitt namn! Tack snälla du!

2011-01-10 @ 23:45:04
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Sara

Vad roligt att läsa din lista :-)

2011-01-11 @ 11:52:19
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Tack snäckan. Ska göra den imorgon. Jag håller nämligen på att städa!! Städerskan har tagit 2 veckor semester, jävla pucko. Hon ska få sparken för städa är då såå tråkigt :)

2011-01-11 @ 14:57:49
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Hanna - Whiterainbow

TACK för awarden :)



KRAM

2011-01-13 @ 22:14:57
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0