Dukat bord

Det är så här vårt köksbord ser ut nu för tiden. Full med böcker. Eftersom jag läser lite varje kväll OCH allmänt känd för att vara lat och slarvig så plockar jag givetvis inte bort böckerna från dag till dag :)
Maken grufflar lite men har faktiskt inte protesterat högljutt ännu :)
Vaxduken köpte jag på Jysk häromdagen. 15 kr meter är ju ett rätt okej pris. Slutsumman blev 43 kr :-)
Detta kuddfodral köpte jag på Ilva i höstas, men i brist på innekudde så har det inte kommit fram förräns nu.
Man kan ju inte låta bli och gilla det :-)
Pennhållaren Pen Pen köpte jag på designonline för flera år sen. Just nu är det överhopat med pennor som inte fungerar, men vem orkar lixsom rensa ett pennställ? Inte jag iallfall :-)
Nä nu blir det hemlagad pizza och så andra halvlek i handbollen.
Hejja sverige!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: isa

Vilket fynd med duken. Gillar verkligen mönstret och nu gav du mig inspiration till en stor tavla till terassen :) Tack ;)

I det fallet med dina böcker har jag faktiskt förståelse.. Jag är ju van att poängtera att jag alltid städar bort allt här hemma direkt eller innan läggdax. Men det gör jag faktiskt inte med datan och pyssel ;)



Vilken sötnos till kudde som du har införskaffat tur att du hittade en innerkudde för den är alldeles för cool för att inte användas!!!!

Kram

2011-01-28 @ 20:54:55
URL: http://rustaupp.blgg.se
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Vilken snygg duk! :)



jag har också en förmåga att lämna mina skolböcker på köksbordet, och min sambo gillar det inte! :)

2011-01-31 @ 10:06:45
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0