Ännu en julklapp

Godkväll i stugorna :-)
Ytterligare än dag börjar lida mot sitt slut. I morgon är det jobb igen men sen är det ju ledigt på torsdag. Himla skönt tycker jag! Idag har det stått träning på schemat efter jobbet, min lilla tränare var snäll idag så jag behövde bara jogga en runda och sen göra situps och lite lår och rumpövningar :)
Sitter nu mätt och belåten efter en riktigt smarrig köttfärslimpa. Ska snart stänga av datorn och slötitta lite på tv innan det blir dax för bingen. Men först måste jag läsa favoritbloggarna :-)
ps. Torsdagens önskan på matlistan slog in, vi blir bjudna på middag hos mamma! :) Hurra, god mat och soffläge hemma hos mamma är nästan det bästa jag vet!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Åh, det är så härligt att bli bjuden på mat! Skulle jag med behöva i dessa orkeslösa tider... :( Kram!

2011-01-04 @ 22:00:08
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Vilken fin lykta, en oljelampslykta? :)

2011-01-05 @ 09:03:29
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0