Totalt misslyckad

Jaa ni läste rätt, jag är totalt misslyckad!
Iallafall på att klara shoppingförbudet!
Januari gick finfin...sen kom februari och IKEA beslutade att släppa VÅGÖ stolarna.
Såklart att man var tvungen att handla då!!! Men jag låtsades att det var MARCUS stolar och även iallfall det var jag som handlade så var det för hans del av våra gemensamma pengar) :-) Att han inte visste om att han ville ha ÅTTA VÅGÖ stolar kunde ju lixsom inte jag hjälpa eller ta hänsyn till.
Och idag när jag var på apoteket kunde jag inte låta bli att smita förbi scorett som hade 70%ig rea!
Och där lixsom stod ett par skor som formligen skrek, ANNA köp oss. Och tjaa jag hade ju lixsom inget val. 
Sen följde det med en mössa och ett par skinnhandskar(vilket jag typ aldrig använder). Men alltså det var ju 70% rea. Allt kostade typ 695 kr och det hade ju varit IDIOTI att inte handla, ja nästan straffbart faktikst.
Jag TJÄNADE ju massor av pengar på att handla så billigt :)
dom är svarta, kass bild
Älskar mössor, kan man någonsin får för många??! Det är perfekt, efter att ha gått upp typ 20 kg på 2 år
så är det itne så kul att shoppa längre..men mössor, funkar lixsom alltid :-)
Skinnhandskar, don't know why I bought them. Men dom var billiga och jag tänkte att
jag kan ha dom när jag går med Milo, dom sitter tajt och bra och det är perfekt när man snabbt ska ner i jackfickan och fånga upp godis och belöna den lilla rackaren.
Nu är min egenlagade lasagne snart klar så det är dax för fredagsmiddag, vi ska faktikst äta framför
tv:n vilket vi aldrig gör..men på spåret pågår ju och då får man göra undantag :)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men JAAAAAAAAA de klart att du måste köpa då.

Kan ju inte ha en massa saker som står och vrålar efter dig :) hur skulle det se ut när Securitas på natten undrar vad som hänt inne hos Scorett :)))en massa saker som vrålar :ANNNAAAA !!

hahaaaa



Tur att Marcus handla stolarna. Superbra att leja någon annan LOL



Underbart Anna ! trycker på gillar knappen många ggr.



Ha en underbar helg !

2011-02-12 @ 08:02:42
URL: http://hannapannaway.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Oj, råkade skicka för fort innan, det behöver du ju inte publicera! :)



Du skrev om Furniturebox. Har varit inne där o de har snygga grejer men vågar man handla där? Har läst jättemycket negativt om det...? Vet du nåt? Kram!

2011-02-12 @ 21:11:32
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Åse - Interiörguiden

Ett litet återfall är inte så farligt : ) Du tjänade ju faktiskt pengar på att köpa de här prylarna!



Ha en skön söndag!

2011-02-13 @ 08:44:39
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0