lameller på plats..

Jag och min man var inte riktigt överrens om vi skulle ha lameller eller icke i vardagsrummet.
Jag bestämde mig iallfall för att ge mig eftersom typ ja det är väl lite rättvist att Marcus får bestämma ibland :)
Så lameller blev det. Snåla som vi är(nä det är vi faktikst inte) så köpte vi billiga på Jysk. 700 kr för hela kalaset, helt okej pris tycker jag. Ombytlig som jag är så vill jag inte ha dåligt samvete om jag beslutar för att kasta ut dom om nått år när jag vill ha nått annat :-)
Vardagsrummet är just nu i kaos. Vi (läs Marcus) håller ju på med gästrummet så massa saker därifrån
står överallt i vardagsrummet och i biblioteket. Som tex den vita "ljuskransen" ni ser på soffbordet.
Men men, det är bara att stå ut ett tag till.
MÅSTE även lära mig min nya kamera, men det finns lixsom ingen tid. Längtade sååååååååå efter den men
har knappt ens hunnit öppna instruktionsboken, bara mest siktar och trycker än så länge :)
Nåväl, var sak har sin tid!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättesnyggt tycker jag att det blev:)

Haha, skrattar när jag läser din kommentar om din kamera. Jag köpte en ny systemkamera för över 1 år sedan och har fortfarande inte läst instruktionsboken. VART TAR ALL TID VÄGEN ;)

2011-02-02 @ 23:31:48
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: isa

Skänt att marcus stod på sig för det blev riktigt bra!!!!!! Vi har också dem ifrån jysk och kvaliten är bra faktiskt.

Ta det lungt vännen du hinner trixa massor med kameran sen men jag förstår att det kliar i fingrarna. Kramar

2011-02-03 @ 20:02:39
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Johan Höög

Tjabba!

Snubblade in här av en slump, och såg den snygga soffan.

Vi håller på att inreda vårt kontor och letar efter en soffa likt den ni har. Vad heter den och var kan man hitta den?

2011-02-03 @ 21:01:34
Postat av: Dessi - Home and desire

Jag tyckte det blev fint! Jag har funderat på dom från Jysk tillfälligt till våra fönster, gillar inte att det är så öppet... Hur vad dom att sätta upp?



Broccolipajen blev bra. Jag stoppade i lite skinka istället för bacon och sambon klippte nästan hela pajen, haha!



Jag gillar Emelie Ohlssons blogg, och den här kursen har jag gått hos henne. http://www.coursio.se/emelieohlsson/kurs/85/

Jag har läst på en del innan, så vissa saker kunde jag, men mycket var nytt! Se till att du lär dig vad knapparna är för några på kameran, så kommer du låååångt! :)



Ha en härlig helg vännen!

Kram!

2011-02-04 @ 10:25:03
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0