Hög tid!

Alltså jag inser precis att jag inte tagit ner julgardinerna i köket. Eller jag har nog insett det ett par gången efter jul men sen lika snabbt glömt bort det igen. Idag orkar jag inte ta ner dom. MEN imorgon MÅSTE jag nog ta mig i kragen och byta ut dom :-)
Problemet är att jag inte har några nya roliga att hänga upp, men får väl ta dom gamla så länge..
Annars så händer det inte mycket på Mörtstigen 6 just nu. På torsdag åker vi ju på semester
så jag laddar mest upp inför resan :) Det ska packas och donas och huset ska städas. Tänkte även försöka hinna med att plugga en del.

NU ska jag äta middag iallfall.
Ikväll blir det laxfilé (från fiskbilen såklart), pressad potatis och holadaisesås.
Sen blir det soffhäng, precis som det ska va en fredag!
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0