Heltäckande...

Jag är som så många andra uppväxta med heltäckningsmattor och har mer eller mindre läskiga minnen av detta. 
Vi hade grön snygg matta på ovanvåningen och jag minns de gånger som mamma och pappa hyrde en mattvätt och "tvingade" oss att hjälpa till att tvätta dom rent. DÅ tycker jag väl kanske inte det var så snygg MEN nu skulle jag gärna ha heltäckningsmatta i både sovrummet och i klädrummet.

OCH nu har jag det..eller iallfall nästan :) En bugdet variant som jag och mannen la in idag efter att rummet
har storstädats.
Det är så mjukt och skön att gå på. Det är 4 Hampen mattor som vi har klippt, tejpat och lagt ut.
Är supernöjd!

Kommentarer
Postat av: pysseliten

SMART :) och riktigt snyggt !

2011-02-22 @ 08:53:08
Postat av: isa

Fan vilken bra ide man ser ju inga skarvar??? Bra jobbat gumman!!! varmt gosigt och så snyggt!! Bra val med svart mattor tack vare eran guldklimp ;) Kram

2011-02-23 @ 20:07:46
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0