God morgon

Hej och god morgon.
Ligger i sängen och njuter av att bara slappa lite. Natten har varit bra. Vi matade dom i går kväll och sen vakna Elsa vid ett, Harry vid fyra och Elsa igen vid åtta!! Dom börjar sova längre och llängre. Harry vaknade oxå tilö vid ett när jag matade Elsa men efter att jag stoppat in nappen somna han om.
Nappen är min bästa vän tillsammans med vagnen och babysitter.
Nu ska jag hoppa upp och börja städa, hoppas hinna lite innan Harry vaknar. Idag blir det nog även en tur ner till byn.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Jo jag handlade sjukt mycket, men som du skrev jag handlade "lite" extra för varje år som vi hade väntat ;-)



Jag märker i alla fall att jag har fått mersmak på tradera, så fler plagg kommer att åka ut dit ;-)



Mysigt att ni ska fira julen hemma hos er.



Härligt att ni har haft en bra natt.

2011-12-19 @ 15:38:00
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0