Uppåt väggarna igen...

Sitter här hemma och försöker surfa runt och se ifall jag hittar några roliga wallies att ha nere i tvättstugan vid skötbordet. Idag har jag ju tvättråd men dom får lämna plats till något mer barnsligt :)
Måste säga att jag gillar den här lilla kaninen rätt mycket. Inte i blått dock men kanske rött :)
Ferm living har ju många mer fina....en liten svamp kanske?
eller små pippifåglar
Eller så kanske jag helt enkelt ska köra en klassisk myrparad :)
Denna från sagonlandet
Vi får väl se vad det blir i slutändan :-)
~~~~~~~~
Annars så har vi varit i Växjö på tvillinginformation. Vi var 6 stycken par som väntade tvillingar. Först småpratade vi lite om ditten och datten med barnmorskan som höll i det. Sen kom ett par som fick sina sötnosar för 3 månader sedan och dom berättade lite och vi fick ställa frågor. Och till sist kom dom från neo-avdelningen och körde en presentation och gick igenom lite hur det fungerar om man hamnar där. 
Det var 3 rätt intressanta timmar.
Nu ska den stora valrossen lägga sig och vila i soffan. Har inte blivit någon vila idag eftersom vi varit iväg och nu känner jag mig ruggigt trött.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Så fina!



Nu har jag och sambon massor av frågor... Vi funderar ju på att inreda vår ovanvåning. Hur har ni gjort med trappräcket? Har ni klätt in det? Nu har ni ju tur som har en händig man, men hur mycket skulle du uppskatta att det har kostat att inreda er ovanvåning? Vi tänker att vi ska göra ett litet badrum med toalett och dusch (vi har bara badkar här nere)...



Kram!

2011-08-24 @ 20:58:48
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Emma

Åh vilka söta wallies, kommer bli mysigt:) Lånade en bild från dej till bloggen, länkade naturligtvis, hoppas det är okej??:) Hojjta till annars så tar jag brt den, kramar

2011-08-24 @ 21:27:21
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej!! Kom gärna och fira hos mig. Jag har en STOR utlottning av wings-reproduktioner, personliga tavlor, retro-motiv m.m. Välkommen att delta och lycka till!



Hälsningar

/Lina

2011-08-25 @ 08:16:32
URL: http://linagardelid.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0