SÅLD

I samband med intåget av bebisar på Mörtstigen så rensar vi och fixar och donar i klädrummet, som ju ska bli barnrum (och klädrum). Vi tänkte köpa dörrar till våra brunsvarta stommar men ja ghar lyckats övertala maken att med tanke på att nu IKEA sänker priset på många PAX så blir det inte så mycket dyrare att köpa allt nytt.
OCH jäklar, han köpte det :-) Så igår la jag ut våra 3 meter garderober på livethemma.se och idag hade jag redan fått 3 som ville köpa dom, känns som jag snart kan skriva SÅLD på dem :-)
Till en början köper vi nog bara 1,5 eller 2 meter. Ska försöka packa ihop så att vi inte behöver mer. Som ni ser har vi tömt ut massor redan så jag tror inte det blir någon omöjlighet.
~~~~~~~
Annars händer det inte så mycket här hemma. Jag är mest slö hela tiden och orkar ingenting. Det här med att boa in sig som tydligen vi blivande mammor ska drabbas av har jag inte märkt av. Jag trodde jag skulle inreda barnrum, köpa grejer och fixa hur tidigt som helst...men det känns lixsom som om det kan vänta tills bebisarna är här och jag vet vad det är för små krabater som ligger där inne och sparkar på sin snälla mamma :)
För övrigt så är jag nu i vecka 30. På tillväxtultraljud i torsdag uppskattades T1 (Roffe) till 1273 gram och T2 (Raffe), till 1375. Så dom är ganska jämnstora :-)
Nu har dom gett mig halsbrännan från hell. Om det var svårt att sova innan på nätterna är det nu omöjligt!
MEEEEEEEEn synd och klaga, orkar fortfarande jobba och vara upprätt så jag har det rätt bra :-)
Nu ska jag vänta in maken och vi ska åka och veckohandla. Det har jag alltid gjort själv men nu orkar jag inte bära så tungt och idag behövs det även hundmat som väger 15 kg tror jag och det gååår lixsom inte, då ploppar nog bebisarna ut på plats :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vilken snäll make! Jag vill verkligen byta ut våra ek-stommar oxå!!!! Får se när det kan bli! :)

Kram!! hoppas allt är bra!

2011-08-25 @ 22:53:34
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0