Lite mjukt och mysigt

På lördag ska jag åka till Växjö och försöka genomlida några timmars shopping. Har liiite grejer som behöver fixas
och för varje vecka som går blir jag slöare, otympligare och allmänt tjockare :-)
Bebisarna har lite prylar kvar som ska fixas. Inga måste grejer egentligen, men lite sånna där smågrejer som jag VILL köpa. Tex varsin liten nalle. Mina syskonbarn hade när dom var små (hmm tror faktikst dom hänger med än, iallfall hos lilltjejen) varsin PolaroPyret kanin så jag tror helt sonika att mina små pluttar givetvis oxå måste ha varsin sån. Nu ser dom inte likadana ut längre och färgerna är olika men ändå.
~~~~~~~~~~
En skötväska ska man tydligen ha oxå, och för att vara snäll mot maken blir det en svart variant. Det lutar åt denna från Skip Hop
Inte den snyggaste som finns, men den ska passa till en tvillingvagn och det känns smart och köpa en liten större model och som sagt en neutral. Men men..har inte bestämt mig helt ännu.
~~~~~
Nu ska jag fixa lite varma mackor till mig och maken.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Johan

Självklart ska Roffe & Raffe också ha Polarnkaniner!! Hoppas de fortfarande finns i grönvitt... ;-)

2011-08-26 @ 00:00:25
Postat av: Anna S

Hej hopp.

ett tips när det kommer till skötväska är att välja en variant med lock på.

Jag köpte en skip hop-väska utan lock och började använda den men var tvungen att byta väska. Det är ju inte så kul när det regnar eller snöar rakt ner i väskan nämligen.

Lycka till med bebbarna!



Kram

2011-09-14 @ 12:30:31
URL: http://ansobloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0