Gästrummet - mitt i renoveringen

Vi hade som mål att gästrummet skulle vara klart till påsk då syster yster med familj kommer på besök.
Som vanligt så lyckades vi inte uppnå vårt mål utan gästrummet OCH bibliotetket är halvfärdiga.
Men vet ni så blir det ibland :-)
Här kommer iallfall lite bilder från rummet mitt i renoveringen.
Allting är färdigmålat utom skortstenen som ska få en omgång vit färg till...
Byråerna som förr var i ekfaner är numer vita. MEN dom inte klara utan ska bli lite mer upphottade :)
Benen tänkte jag först byta ut..men nu målar jag nog bara dom.
På väggen rakt fram vet jag inte riktigt vad jag ska ha. Innan hade vi sängen på den sidan men nu tror jag att
vi ska ha den på andra sida istället..och då finns här lite döyta. Lite inne på att bara hänga upp några färglada krokar men vi får väl se hur det slutar.
Försökte ta ett kort på Milo, men han sammarbetade inte jädrans byracka :-)
Näpps, dax att fortsätta städa. Operation utrota allt damm har startat. Alltså solen är ju helt fantastik..men
lixsom den orsakar dammöversvämning i mitt hus :-)  Och ja, det är bara solens fel, INTE jag som städar för sällan, nej nej. :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser fint ut! Ska bli kul att se det färdiga piffet sen! :)

Jag har gått o piffat lite idag, försökte i sovrummet med de grejer jag hade... men det är lite som måste inhandlas tror jag minsann! ;)

Kram!!

2011-04-15 @ 18:08:41
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: jenny * house of jenny

Ser riktigt lovande ut ju!



Hoppas ni får en underbar fredag!



Puss!

2011-04-15 @ 18:21:41
URL: http://www.houseofjenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0