Skoskåp=done!

Igår förmiddag tog jag det sista penseldraget. FÄRDIG!
Är faktiskt ganska nöjd med resultatet. Funderade på att göra det mer randigt men
det kändes som överkurs så jag gick ut lite mer försiktigt :)
här såg det ut innan.



Knoppar införskaffade jag på kära gamla IKEA



Nu återstår följande sak i tvättstugan,
  • göra en ny trappa (ni ser vår "provisoriska" trappa som varit "provisorisk" i typ 3-4 år nu" (Milo har tagit många smakprov på den)
  • väggarna ska målas svart/grått någon meter upp (oxå pga Milo, tvättstugan är ju hans rum så att säga och han skitar ner väggarna enormt)
  • gardin ska sys och hängas upp (arbete pågår)
  • Ny garderobsdörr (även här har Milo tagit sig en rejäl tugga
Men allt det får ske vid ett annat tillfälle, Marcus har fullt upp med ovanvåningen.

NU ska jag ta en söndagspromenad med en god vän.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh vad snyggt det blev! Du är superduktig och fixar så fint överallt. Blir spännande att se hur det blir när ni målat en bit upp på väggen också. PoK

2010-09-12 @ 20:19:23
Postat av: mamman

Sko skåpet blev jätte bra, du är duktig du.

2010-09-13 @ 13:09:50
URL: http://babyonskan.wordpress.com
Postat av: Anonym

blev skitfint ju! :)

2010-09-20 @ 13:17:37
URL: http://nusselitn.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0