Ovan...

...våningen ser ut så här just nu...det är här dom ska börja måla imorgon..jippi!
vy från soffan (eller faktiskt bakom soffan om jag ska vara ärlig)
allt ska målas vitt kring tv:n utom bakom själv tv:n där det blir svart.
Här är stringhörnan :) Till höger ska  några string upp och till vänster blir det ev en fotölj så jag kan sitta
och bara titta på mina fina vita stringhylla som jag längtat efter :)
Takfönstret ska bytas..men det blir kanske inte förrens till våren.
Vi pratade först om att göra en kupa så det blev lite större, men vi la ner den idén.

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Här händer det grejer, man börjar få en idé om hur det kommer att se ut.

2010-09-17 @ 05:45:29
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0