Nu är det jul igen?

För er som tycker det är för tidigt för ett julinlägg - sluta läsa här!
För er andra, IKEA öppnade idag(eller igår) årets "julmarknad". Julälskare som man är var jag ju tvungen att åka och spana in va dom hade i år. OCH så här efteråt får det med beröm godkänt. Gillade detta året mer än förra.
Det var mycket rött såklart..men en hel del blåt/grått och stjärnmönster som enligt mig inte var superjuliga utan funkar året runt. Jag fick bara med mig 3 plåtburkar som jag tänkte ha i sovrummet. Försökte ta lite kort med mobilen men det gick sådär.
Tycker helt klart det är värt ett extra besök till IKEA.
Fanns små godbitar, tex en vit "skog" med ledbelysning som var rätt läcker, tyvärr fastnade den
inte på bild.
Men jag tror ni kan spana in et mesta på IKEAs hemsida

Kommentarer
Postat av: Sara

Så mysigt att de har plockat fram julsakerna, måste nog ta en tur till ikea snart.

2010-10-02 @ 14:10:17
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: isa

japp när ikea är julklara vet vi att det snart är jul :)

Om en vecka ska rustas julskyltning vara klar oxå.

Så det blir till att packa upp en massa tomtar denna vecka ;)

Kram

2010-10-03 @ 12:22:53
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0