Lördagsmys

Idag har jag en såndär skön lördag. Det är skitväder ute så man har all anledning att
stanna inne. Så jag går här i mitt hus och småmyser och plockar och fixar lite.
Marcus jobbar så im all alone. Men mamma är på väg hit på fika så det ska
bli trevligt med lite fika.
Sen ska jag se ifall jag kan fixa lite uppe i vardagsrummet OCH sen ska jag
beställa lite mer string. Den här gången blir det nog från Länna Möbler
som har 10% den här helgen.
I våras när jag fyllde år fick jag ett tidningsställ från min kära mor.
Det har nu kommit på plats i vardagsrummet. Jag gillar mazzor.
Return to Sender från Maze int.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som en härlg lördag.

Själv har jag precis kmmit hem från jobbet.

Hade tänkt att fixa ute lite i em,

men regnet gör att jag förblir inomhus istället.



kram och Trevlig Helg!

2010-10-23 @ 13:44:31
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: isa

det där tidningsstället är ju bara så snyggt!!!!!!!

galet snyggt!!! Länna möbler är en bra butik jobbigt att bo i närheten för det blir ofta rätt fattigt i plomboken då..

Så nu har jag köp förbud..

vill oxå ha string hyllor.. i like din stil!!! kram

2010-10-24 @ 19:35:48
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0