En helt vanlig söndag...

Söndag, denna härliga dag :)
Marcus är och tränar fotboll, själv har jag avklarat morgonpromenaded med Milo och nu tänkte avsluta mitt
"sy-projekt" som jag påbörjade igår. OTURLIGT nog innebär det att jag måste åka till IKEA
en sväng, attans med!  :-)
Jag och Marcus konstaterade för någon vecka sedan att vi har inga små hederliga dricksglas. IKEA har ett
par jag gillar, men dom är lite för små. ALLRA snyggast är dessa från Muuto. Men dom är lite dyra.
I brist på alternativ införskaffade jag dessa från MAXI. 3 stycken för 30 kr är ju ett okej pris :)
Nu tänkte jag sätta lite fräs. Vi ska på 5-års kalas vid 14.00 så innan dess ville jag ha mitt
lilla projekt klart. Hmm men undrar ändå inte om jag ska starta dagen med lite efterrätt. Jag gjorde
DAJMPARFAIT igår men vi orkade inte äta den igår så den står nu i frysen och jag hör små "ät mig, ät mig" därifrån. Får se hur länge jag kan motstå den :-)
Nu pockat Milo på uppmärksamhet, det får nog bli lite bus med honom ute i det härliga höstvädret innan
det är dax för allvar :)
Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0