Strange..

Det är något skumt som pågår på Mörtstigen. Jag hjälper till med renoveringen! Känns mysko. Jag brukar ju inte rycka in förrens allt är klart lixsom. Idag har jag fått måla fönsterbrädorna i köket! Det är ju tom finlir och Marcus låter mig göra det. Hmmm han måste vara bra trött på att måla om han låter mig göra det.
MEN jag tyckte faktikst jag klarade det rätt bra om jag får säga det själv, och det får jag ju :--)
Inga varken bra eller roliga bilder, men ville att ni skulle få en inblick över det slit jag har haft nu på förmiddagen.
:)
~~~~~~~~~~~~~~~
Hundkusin Oliver är på besök här idag då hans husse och matte är iväg och shoppar. Dom två galna hundarna är inte lugna många sekunder så det är rena vildavästern här hemma.
Lagom lätt att ta kort på dessa odjur, Milo och Oliver, eller som jag kallar dom..Peppar och Salt :-)
Nu måste jag se till så att dom inte äter upp varandra.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Therése

Ja du kan känna dig stolt nu tycker jag...

efter allt ditt slit hehehe!

Fönstrena ser jättefina ut!



Och salt och peppar passar ju jättebra som smeknamn på dom sötingarna!



Ha en mysig helg nu...och slit inte ut dig helt med renovering...du måste ha lite krafter till inredningen också ;-)

Kram!

2010-11-20 @ 15:09:51
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Madde

Eller så fick du måla för att du e duktig;)

2010-11-20 @ 19:00:44
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0