håll er till mattor??

Jag visste ju att pappelina gjorde mer än mattor. Kuddar, filtar och vaxdukar och lite annat har man ju sett. Men jag blev lite förvånad när jag spanade in deras sida och såg att dom hade en lampa!

Så är den nått att ha, eller bör dom hålla sig till sina mattor?

Tja, mitt omdömme blir klart godkänt. Den är dock lite liten i min smak. bara 33 cm hög. Hade den varit högre hade den kanske fått flytta hit :) Priset ligger på en bit över 1000-lappen. Finns att köpa på bla Designonline


Kommentarer
Postat av: Therése

För mig är det jätteviktigt att se lampan när den lyser...gillar inte när vita lampor blir lite gula i skärmen när dom tänds!



Jag är lite snål också...tyckte det var lite saftigt pris för den lampan!



Ha en härlig söndag...Kram!

2010-11-21 @ 12:02:34
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jag föredrar hennes mattor!

2010-11-21 @ 21:33:50
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0