bildlös

Idag samarbetar inte blogg.se med mig. Vill inte alls att jag lägger in bilder i mitt inlägg.
Så det blir ett kort och tämligen trist inlägg idag (till skillnad från alla andra dagar då mina inlägg är himla roliga) :-)
Ikväll har jag hör och häpna hjälpt till att måla lite i "biblioteket". Det precis som spacklingen häromkvällen
visade sig vara helt okej. Jag hjälpte visserligen till typ i 1 timme..men ändå..det är 1 timme mer än jag hjälpt till och måla dom senaste 4 åren iallfall :)
Och rykterna här på Mörtstigen 6 säger att jag ska hjälpa till och måla imorgon oxå..på en fredag!! Låter lagom kul!! men min man har fått för sig att eftersom jag vägrar ha kvar strukturen på väggarna så vi måste bredspackla allt så dom bli släta....så får jag minsann hjälpa till och dra mitt strå till stacken. Tssss..myror drar strån till stacken....JAG vill mest ligga i soffan, äta choklad och bestämma!
God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0