Ingen plats till Anna

Vår "lilla" hund har senaste veckorna envisats med att ligga i vår säng redan på kvällen. I vanliga fall
brukar han bara komma in på morgon kvisten. Men när Macke var iväg och jobbade flera veckor så sov han alltid inne hos mig och sedan dess har han blivit kvar :)
OCH i 90% av fallen så ska han ligga på min sida så jag får alltid försöka hitta konstiga ställningar så mina
ben får plats :)
När Macke var borta låg han på hans kuddar men när husse är hemma så är det alltså mattes sida som gäller.


Så här såg det ut ikväll när jag kom ner...inte mycket plats kvar till mig :)


Han kan verkligen sträcka ut sig lixsom för att verkligen ta upp all min plats!


Spana in benen och svansen, visst är det en skön stil :)

GIVETVIS får han flytta på sig..men bara lite, han är lite småbortskämd våran lilla Milo :-)

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Han ser verkligen ut att ha det jätte skönt!

2010-05-09 @ 22:31:53
URL: http://interiorguiden.blogspot.com
Postat av: Johanna

OJ vad jag tyckte om erat hem..

Så snygga detaljer..

hamnade här igenom Fru Sätterluinds Blogg.

Hit kommer jag komma och hälsa på flera ggr !

Ha de bra !:)

Kram

2010-05-12 @ 08:49:25
URL: http://hannapannaway.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0