Äntligen har vi fått tummen ur....

Idag fejas det på mörtstigen. Projekt städhelg har startat. Idag är det röjning som står på schemat.
Eftersom vi strax ska åka till Lund på party så hinner vi inte klara så då blev det röjning idag och städning
imorgon. Men jäklar vad det behövde röjas. Jag förstår inte hur slarvig jag kan vara. Eller rättare sagt min man förstår inte det. Jag själv tycker kanske inte det är så konstigt :-)

Mitt i röjningen satte mannen upp denna hmm förvaringssak. Jaha sa Macke..ytterligare än sak som du
kan fylla med skräp :-)



Ni får ignorera röran omkring..som sagt..vi röjer idag.



Handdukarna införskaffade jag för någon månad sedan. Dom kommer från bolagret

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är det skönt med röjar dagar :)

Men vart har du fått tag på den dära superfina förvaringen ? ha de bra !

2010-06-02 @ 11:49:43
URL: http://hannapannaway.blogspot.com/
Postat av: Dessi - Home and desire

Men var är min kommentar om den här snygga förvaringsprylen?!! Skrev ju en häromdagen...



Aja, var har du hittat den?! Den är urläcker!

2010-06-03 @ 21:25:06
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0