vilar i backen...

Ibland (läs ganska ofta) var man ju tvungen att ta en liten paus
från skidåkningen. Finns ju alltid små restauranger överallt i backen.
Här sitter vi och vilar och har det skönt i solen på en av dom.
Som ni ser är vi rädda om våra små huvuden och åkte i hjälm!

Mina kära glasögom måste ni ju bara få se i mer närbild, köpte mina ljusrosa
favoriter i Italien i fjol :) Vi är lixsm som ett i backen :)

och den här utsikten hade vi från där vi satt och slappade. Lite kul är
det att i just den här backen åkte vi när vi var på bröllopsresa för lite drygt
två år sen så det blev lite nostalgi :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket för gratulationerna!

2010-03-09 @ 22:20:37
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

ohh så söta rosa glasögon - me like!



Städerskan kommer 1 gång i veckan och de håller sig fint i typ 2 dagar. Sedan är det smulor och sand överallt. Jag är jättekluven på golvet, hm.



Vaddå, kan inte läsa mina inlägg eller kan du inte svara på dem?? Har upptäckt att det ofta blir en felkod när man ska skriva en kommentar.



35 år, suck, vi börjar nog bli gamla nu...buuuu :)

2010-03-10 @ 06:14:15
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Therése

Klart man måste va rädd om sitt huvud...och sen skadar det ju inte med ett par läckra glasögon att matcha till ;-)

KRAM!

2010-03-10 @ 14:28:49
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0